OBS! VIKTIG MEDLEMSINFORMATION!!!!

Publicerad 24 april 2020

Information till medlemmarna i Bröstcancerföreningen Victoria Östra Skåne med anledning av Covid-19 ‼️

Vi följer utvecklingen noga och anpassar riktlinjer och förhållningssätt utifrån vad läget kräver. Därför pausar vi nästan alla våra aktiviteter under våren och hoppas på en fin sommar och höst.

ÅRSMÖTET genomförs den 12 maj ( det måste nämligen vara genomfört senast den 15/5) vi ses utomhus i Nya Åhusparken, Södra Piggagatan 24 i Åhus
kl.18.00, ha varma kläder, medtag egen fika.

OBs! Max 50 ‼️personer kan komma, resten får ta del av protokollet och handlingar via mail efter begäran till styrelsen.
( Om du kommer, var helt fri från symtom‼️, håll avstånd på minst 2 meter ‼️till nästa person ( det är lika långt som en sängs längd eller 20 toarullar som de sa idag på presskonferensen från region Skåne)
Anmälan sker till Britt-Marie 0703-299971 senast 10/5

Vattengympan ​Vårterminen fick ett hastigt avslut efter 6 gånger, ett bra beslut som togs. Allt som en säkerhet för oss alla så att vi inte skulle bli smittade av Corona viruset. Hur höstterminen ska bli, är svårt att veta, men vi planerar att något bad kommer det att bli, antingen 6 gånger ( ingen kostnad) eller 12 gånger (kostnad 275:-). Alla som önskar har sin plats kvar under hela höstterminen. Om det är någon som inte vill bada eller att badet blir helt inställt kommer 275:- att betalas ut till de som önskar. Mer information kommer längre fram, har ni frågor kan ni ringa mig, Ann-Kristin tel. 0708 13 86 74

Modevisning & Utflykt har ställts in.

Rosa och blå bollen – golftävlingen i Åhus är planerat att genomföras

Samtliga samtalsgrupper är inställda under våren. (Balsam, Gladorna, Unga Kvinnor , Nyopererade)
Vi uppdaterar om aktiviteter löpande och informerar via hemsidan och facbooksidan

Facebook : bcf victoria östra skåne

En av de viktigaste uppgifterna för föreningens stödpersoner är att på olika sätt stödja andra kvinnor som drabbats
Du är välkommen att kontakta oss på telefon. Skicka ett meddelande på facebook, eller på mailen så skickar vi info alternativt kollar du här på vår hemsida för kontaktuppgifter.